چگونه ایمیل های مزاحم را بلاک کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبسایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 10 آبان 1394
بازدید : 8587
نویسنده : admin

سرویس ایمیل جیمیل ویژگی‌ جدیدی را فعال کرده است که مورد تقاضای بسیاری از کاربران بود. حالا کاربران می‌توانند دکمه بلاک را در جیمیل خود فعال کنند همچنین می‌توانید نمایش و دیدن پیام‌ها از کسانی که مزاحم هستند یا برایتان مشکلی ایجاد می‌کنند را متوقف کنید.

 

 

 

بلاک کردن افراد مزاحم مسیری راحت و دو مرحله‌ای دارد که مستقیما پیام‌های این افراد را به بخش اسپم می‌فرستد. در کنار امکان بلاک گزینه‌ "unsubscribe" در اپلیکیشن های جیمیل فعال شده است. از طریق این امکان می‌توانید مستقیما روی نسخه موبایل از گروه ایمیلی که تمایل ندارید خارج شوید.

 

برای فعال کردن هر دو امکان به قسمت بالای سمت راست ایمیل بروید و روی سه نقطه کلیک کنید. پس از باز کردن این منو بر روی موبایل می‌توانید گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر بعد از بلاک کردن فرستنده‌ای پشیمان شدید می‌توانید به بخش تنظیمات جیمیل رفته و آن‌ها را به حالت اول برگردانید.

 

 

 

 

منبع:asriran.com و بیتوته


نصب و اجرای ایزوگام در اصفهان

:: برچسب‌ها: جیمیل , ترفند جیمیل , بلاک کردن در جیمیل , بلاک کردن ایمیل , بلاک کردن کسی در جیمیل , آموزش بلاک کردن ایمیل و جیمیل , مسدود کردن در جیمیل , مسدود کردن ایمیل های مزاحم , بلاک کردن مخاطبان در جیمیل , مسدود کردن ایمیل های مزاحم , دهکده کامپیوتر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با سلام به دهکده ی کامپیوتر خوش آمدید . برای اطلاع از جدیدترین مطالب عضو سایت شوید . انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید .

نظرتون درباره سایت؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا

قالب وبلاگ
لینک باکس هوشمند